Pachnące załączniki – a gdzie to święto ?!

Pod stopami coraz przyjaźniej , woda wysycha . Może jednak życie na ziemi wykończy się wskutek nie-totalnego-zalania. Po drugiej stronie monitora brzmiały dobitniej słowa, że DZIEŃ KOŃCA przyjdzie po cichu , jak złodziej w nocy. Na sawannie głos słychać niewyraźnie bo kogo tu ostrzegać – skoro moje zwierzęta nie mają duszy….Moje zwierzęta . Nigdy żadne mnie nie zdradziło . Nigdy – żadne! Kto powiedział ,że tylko psy wiernie towarzyszą . Mam inne doświadczenia i bardziej dziś zaskakuje mnie to ,że nie poznałam wiernej istoty ludzkiej. Każda wyczaiła ten ułamek sekundy – żeby mnie zawieść ,przynajmniej w drobnej sprawie. Dużych spraw było niestety więcej .
Wesołych Świąt – Okapi. Wesołej zabawy surykatki , które macie kolorowe ,miniaturowe duszyczki. Próbowałam wam opowiadać o Jezusie -bo nie było nikogo innego, ale pytałyście tylko , jak szybko biegał i czy lubil zapachy ziół. Szanował starszych w gronie , to było dla was zrozumiałe samo przez się .
Jak tu wszystko kwitnie. Wesołego przeżuwania impale ,żyrafy i cała reszto. Wyciszenia życzę drapieżniku – zatrzymaj się wpół skoku i opadnij na ziemię tuż przed nosem niedoszłej ofiary. Zrób głupią minę bo na chwilę stracisz głowę – słysząc ,że Pan Wszystkiego wyszedł triumfalnie ze śmiertelnego IMPASU. Nie zrozumiesz tego bo twoich pazurów nic nie opuszcza żywe. Tyle czujesz ,że mój Pan jest również twoim. Jeżeli będzie miał wolę to kiedyś pozwoli ci wszystko rozumieć . Bo tyle wiesz ale nic nie rozumiesz drapieżniku. Jakie to dziwne.
Musimy się trzymać i niech nam Bóg wybaczy grzech osamotnienia .

Ten wpis został opublikowany w kategorii Różne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Pachnące załączniki – a gdzie to święto ?!

  1. Rosa pisze:

    Wiele wymiarów tu czytam. Czyta się. Wesołych…

  2. Wizja pisze:

    Noo.

  3. Pingback: Ucieczka od szalonych trolli,czyli Panna Wizja nadaje…… cdn.….. « Zenobiusz's Blog

Skomentuj

