Blogi skażone postacią małego Forysia

A jednak nie pozwolą mi zaznać spokoju , widocznie można mnie jeszcze eksploatować ,chociaż pojęcia nie mam , z jakich to bogactw. . Nasz Ziemski Byt ma w tej kwestii lepszą wiedzę i moje próby ucieczki pewnie go trochę bawią a trochę irytują . Nie jest bytem Wszechogarniającym więc i jego energia nie nadąża za wszystkimi inter-zbiegami. Podejrzewam ,że stawiamy go w sytuacji kwoki , której kurczęta rozpraszają się w zbożu . Tyle,że kwoka nawraca swoje młode do słodkich nasion opiekuńczości a Nasz Ziemski Byt kopniakami nawraca nas do wiary w potencjał inter-człeka.
Czasem przecknie się ten i ów i próbuje zbiec / jak ja / ale Byt nigdy nie rezygnuje .
Wytropi , śledzi , pozwala na trochę a potem stosuje wszystkie techniki wabienia -przećwiczone i sprawdzone , i na ogół wygrywa . Pocieszam się ,że wygrywa ,jak to mówią , potyczki a nie wojnę .
Pamiętam ,gdy błysnęły mi w mroku sawanny ponure acz rozjarzone ślepia . Wrzasnęłam wtedy z odwagą na wyrost: „ zgaś te ślepia . atakuj albo won stąd…” Ale wiedziałam do kogo należą te ślepia. Często powracają tylko we śnie bo ich posiadacz rozumie ,że to zupełnie wystarczy . Od mojej ostatniej wizyty po TAMTEJ STRONIE prześladuje mnie zapach bzu – tu na sawannie nieuprawniony . Sędziwy Byt nuci mi do ucha ,że cała sawanna to furda wobec krzaczka bzu. Wodzę nosem za wiaterkiem pełnym tego bzu – kto normalny robi takie rzeczy , po czym wracam całym ciałem i emocją do realu . Tam jest klawiatura i wszystkie te zapachy , światła i słowa ,słowa , wśród których upłynęło moje życie. Przeskakuję parapet monitora z takim impetem ,że gniotę stopą dwa małe cuda pełznące po drodze .
Znów jestem . Balet , uwielbiam ten balet na klawiaturze . Spokojnie , stop , dlaczego wciąż zapominam o bliznach , które znaczą mnie tak gęsto . Cicho , nie myśl o bliznach tylko baw się , tylko parę minut – baw się wreszcie , idź na blogi ,gdzie tętni życie . Uciekaj od siebie , wejdź w pierwsze szeregi , szermuj ,rechocz , fechtuj się . Przyjrzyj się najdzielniejszemu z dzielnych , przetrzyj oczy ze zdumienia bo oto jakiś niedomyty wyrostek powalał wymiocinami lśniące salony blogów ościennych . Gospodarze salonów nazwali wyrostka forysiem i nędznym rabem po czym wypucowali sumiennie podłogi . Cóż –ściany z eteru mają to do siebie ,że nie powstrzymają wroga na progu. Wyrostek wychyla kolejne flaszki i rozgrzany co i raz to powraca . Wymiotuje na odświeżone dywany z pasją i radością . Przekleństwa sponiewieranych blogowiczów zderzają się z mentorskimi wywodami o kulturze dyskusji . Pyszne to . Mały foryś znów rzyga – tym razem na autorkę zupełnie znośnych wierszy i dostaje od niej po pysku dwuwersaczem . Autorka odruchowo wyciera dłoń – niestety o własną klawiaturę i pomstując usiłuje dalej rymować ale co się dzieje …wierszyki też przestają pachnieć , wszystko robi się jakieś nieświeże. Postmani wstawiają się za autorką , spamerzy optują za szczerymi i pełnymi prawdy wymiocinami małego Forysia . Wiwat ! Wszystko wiruje , chaos górą , sawanna to tylko ciepła nuda , nuda osowiała ,jak zdechły piekarnik . TU NA FORUM JEST NAPRAWDĘ GORĄCO !
Potykam się boleśnie o czyjeś słowo a zaraz potem wkładam palec między drzwi . Iskra czyjejś nienawiści wpada mi w oko . Och , to tylko drobne koszty życia . Potrzeba mi wielu ostrzegawczych zranień żebym przeżyła całość wyznaczonego czasu. Niewyuczalna.
Wracać ! Na sawannę . To jednak lepsze chociaż skąd mam wiedzieć ,czy prawdziwe.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Różne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Blogi skażone postacią małego Forysia

  1. Rosa pisze:

    Nareszcie ten blog ożył. A i autorka jakoś raźniej piórem zamiata. Haha a gdzie herbata? 🙂

  2. Wizja pisze:

    Nie piję . Jestem suszką.

  3. Pingback: Ucieczka od szalonych trolli,czyli Panna Wizja nadaje…… cdn.….. « Zenobiusz's Blog

Skomentuj

