Było się skoncentrować ……

Szukam  bez powodzenia  niegdysiejszej notatki . Wykuwałam ją na beznadziejnej  ściance i  w sytuacji  -poniekąd , zagrożenia egzystencjalnego . Gdyby wnieść małe poprawki , trochę uściśleń ……co prawda mogę gwizdać na wszelką poprawność  . Jak nie znajdę  to  będę pisać bez  żadnej kontynuacji . Ale jeszcze się rozejrzę  chociaż  i tak  nie pamiętam , o co mi wtedy chodziło . Wolność daje pewne przywileje , nikt mnie nie zmusi do pamiętania.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Różne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Było się skoncentrować ……

  1. elatroska pisze:

    Ha ha ha bo ty Wizjo akurat jesteś z tych krórych można do czegoś zmusić!!!Jeszcze głośniejszy śmiech:))))))ja zawsze szukam dokumentów jak tylko zrobię porzadek w nich.Dziwne bardzo bo kiedy jest w nich nieład twórczy wszystko znajduje bez problemu:))))))No to zrobie na twojej szyi wezeł z uścisku:))))

    • wizja pisze:

      Ach bo ty nigdy nie przerzucałaś dokumentów skalnych , to jest dopiero jazda . Coś tam znajduję ale jakby potłuczone / dosłownie/ . Węzeł na/\wza/\jem/\ny !!

      • Rosa pisze:

        Ja też nigdy nie przerzucałam dokumentów skalnych, ale przerzucałam za to pryzmy pustaków i to bez metafory 🙂

Skomentuj

