Nie mam humoru.

Puszysta sawanna może stać się pustynią z różnych powodów.Czasami telefony przed północą zatrują czyste myśli,zniekształcą sny,zmącą wypracowaną-z trudem,ufność.
Skąd telefon na sawannie?Nieprzyjaciel zawsze zadba o obecność w naszym życiu trudnych rekwizytów.
Pustynia to żadne ruchome piaski tylko dywan twardawej ziemi udekorowanej ostrym żwirem,istna rozkosz dla stóp.Szukając beznadziejnie trawy,która tu gdzieś powinna przecież być-próbuję stąpać w sposób oszczędzający delikatną skórę.Nigdy,pomimo licznych hartujących przejść nie dostosowały się moje stopy do wymogów surowego środowiska.A przecież ćwiczyłam je bezlitośnie,podobnie zresztą,jak dłonie.Opuszki moich palców wciąż pozostają delikatne,puchną i pęka na nich skóra,kiedy wyplatam sprzęty albo próbuję uzdatniać ziemię.Nie każdy powinien był się urodzić w formie,jaką-nie prosząc,otrzymał.Gdybym była sylfidą,nie musiałabym nadwerężać dłoni tylko ewentualnie skrzydełka.
Znowu telefon,jest prawie północ.Nie będę już nic wyjaśniać,milczenie jest spoko,to jasne.Tylko pod ciężarem tego milczenia bolesniej wbijam się stopami w kamieniste podłoże.Milczenie,jak biwakowy plecak na grzbiecie dziesięciolatki.Jeszcze jeden telefon….sawanna oddaliła się tak bardzo,że stanowi już tylko niekonkretne wyobrażenie.Nie daję rady wzmocnić tego wyobrażenia.Po co było zawierzać sawannie,której tak niewiele potrzeba żeby wyjałowieć i odpływać pod lada pretekstem.Rozważę czy stąd nie odejść.

A słońce………przetrąca ponuro jakieś puste gąsiory w piwnicy i nie wystawia Żółtej gęby na widok publiczny.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Różne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

32 odpowiedzi na „Nie mam humoru.

  1. elatroska1 pisze:

    Wizjo zawierzamy i chwilę po tym rozczarowujemy się..Zarzekamy się że nigdy więcej!Ból?Niby do niego jesteśmy przyzwyczajeni jednak bywa że jedno nasze dalej stąpnięcie spowoduje ranę która nie zasycha tylko wciąż się jątrzy.Ja stanęłam z obawy przed kolejnym bólem.Nie wszyscy są tak samo wytrzymali na ból.Ja nie jestem.Jedno słowo lub jego brak potrafi sprawić że humor odchodzi..Wizjo nie jesteś osamotniona z braku humoru.

    • Wizja pisze:

      Oj Elka , tak patrzyłam wczoraj na twoje komentarze w kafejce i sadziłam ,że jesteś w porządnej ,spokojnej formie .To mnie się nie chciało odzywać. A ty widać zwalczasz radykalnie nie-humor poprzez aktywność .To dobre metoda ale czasem i to się nie sprawdza. No ,słońce już dzisiaj wylazło z piwniczki , trochę bardziej złote a mniej żółte.Chwilowo nawet próby wtargnięcia na twój blog – przerastają mnie.

      • elatroska1 pisze:

        Wizjo próbuję ale robie to na siłe wiec nie do końca sprawia mi to przyjemnośc.Jestem wściekła na swija naiwnośc!!!!!Tak myślałam ze sie poddałas z wejściem do mnie a brakuje tam twoich madrych spostrzeżeń:)

  2. Adamaszek pisze:

    Wizjo, jak na nie mam humoru wyglądasz bardzo beztrosko:P

    • Wizja pisze:

      Eee tam , nie umiem adekw-atnie dopasować avatarka . Ktoś by mi pomógł ale się z ktosiem jeszcze nie pogodziłam.Zresztą maskę to uczymy się trzymać od kołyski ale słowa……słowa czasem łkają w nieruchomej twarzy. Widzisz?

      • Adamaszek pisze:

        Ale po co zmieniać avatar? Chyba nie zamierzać pozostawać bez humoru forever? Po prostu zacznij zmieniać swój świat, swoją sawannę, żeby nie zdziczała całkiem bez Twojej opiekuńczej ręki;)

      • Wizja pisze:

        No zmieniam Ada, próbuję zmieniać , nic innego nie robię tylko próbuję , jak ambitny muzyk ze średnim słuchem muzycznym. Więc wszystko wychodzi ” trochę ponad przeciętną „. W sumie takie tam dryfowanie.

      • Wizja pisze:

        Przeczytałam ten twój żylistkowy lament i powiem ci , że jeśli uważasz,że parę zmarszczek ujmuje człowiekowi piękności to JESTEŚ W DUŻYM BŁĘDZIE !! Ale zwieszona głowa i stażystkowaty wyraz twarzy ujmuje trochę klasy – którą ty akurat niewątpliwie masz > nooo, po mieczu rzecz jasna.

    • Rosa pisze:

      Wizja, ależ Ty mnie potrafisz rozbawić ostatnio. Normalnie gdyby nie uszy, śmiałabym się dookoła stoła 😉

  3. Navia pisze:

    Wizjo 🙂 nie opuszczaj sawanny bo całkiem spustynnieje i się wyludni. Może zaproś jakiegoś Jeża, one są takie milutkie 😉

    • Wizja pisze:

      Hej Navio . Kiedyś trzymałam w jednej dłoni malutkiego jeża , rany ,ale on miał minę > nic równie zabawnego już w życiu nie zobaczę. A z pewnością nie na twarzy jakiegoś Jeża.

  4. violamalecka pisze:

    Choćbyś ćwiczyła nie wiadomo jak długo
    i tak pozostaną wrażliwe. Taka już Twoja uroda. 😉
    I jak tam u Ciebie… lepiej już..?

    • Wizja pisze:

      Taka moja uroda – powiadasz Viola ? Niezbyt użyteczna uroda ale zwalczam jej mankamenty ile mogę . Jest lepiej bo musi być . Jestem z tego gatunku, co to cierpi dramatycznie i gwałtownie ale KRÓTKO / chociaż ze znaczną częstotliwością / czego Tobie i innym szczerze życzę , to znaczy bez tej częstotliwości . Ojej , już prawie noc.

  5. Navia pisze:

    Mam dla Ciebie coś ładnego na dobranoc 🙂

    • Wizja pisze:

      Navia, to jest cudne i takie prawdziwe. Surykatki naprawdę wlazły mi już dawno na głowę . Wygląda to tak samo zabawnie , jak na filmiku ale na codzień bywa kłopotliwe. A już surykatka uzależniona od komputera to absolutny hit / byłby,gdyby nakręcono/ .Malujesz Navia ?!

  6. pstro pisze:

    też myśle, że kawałek który zagospodarowałaś na sawannie nie powinien zostać niczyj

    a ten cud techniki jakim jest telefon tak już ma, że zamyśli, rozwścieczy, rozweseli, zaplącze myśli etc etc….a na koniec usłyszysz: nie ma takiego numeru, grunt to się nie dać wynalazkom wszelkiego typu

    • Wizja pisze:

      Oddaliłam się wraz z szałasem – od telefonu , na znaczną odległość . Dlaczego po prostu nie zakopałam telefonu ? Ha , odpowiedź znana każdej ofierze zmiennych nastrojów.

  7. onufry69 pisze:

    a to telefon komórkowy, czy stacjonarny? Pytam, bo ciekawi mnie jakie pole jest w komórkowym ewentualnie.

  8. miziaforum pisze:

    ps. tej fotki ty nie martw się moimi estetycznymi kryteriami ja od paru lat żyje z robienia takich fotek w różnych miejscach gdzie „normalni” fotografowie nie chcą być nawet za spory szmal , ja z racji wykonywania kiedy ś bardzo dawno temu innego zawodu 😉 prywykł …

    WIESZ CO JEST NA SERIO NIEPOKOJĄCE ŻE LUDZIE DAJĄ NA PLUS TEJ FOTCE I KOMENTOWI NA CZERWONO a to znaczy że postawy się radykalizują tu na wyspie obrośniętej szczawiem

    i moze ……

    no chyba ze nastąpiło już tu total zbydlęcenie 😉 albo dają plusy inni moi koledzy po fachu

    • Wizja pisze:

      Przy okazji testujesz czytelników, co ? Twoi kumple i inni zwolennicy dają plusy bo chcą po prostu uchodzić za twardzieli w twoich oczach i tyle . A niektórych zatkało i nie wiedzą, jak zareagować .No, Navajo jest „wyjątkowy” ha,ha,ha , więc reaguje po swojemu.
      I nie urągaj szczawiowi bo jeszcze będziemy dziękować Bogu ,że można na nim zupę ugotować .To może i ciebie dotyczyć . FOTEK TESTUJACYCH POZIOM EMOCJONALNY I ESTETYCZNY nie popieram . Nieoczekiwanie zobaczyłam to zdjęcie z nędznymi resztkami – niegdysiejszego czlowieka i skręcił mnie potworny ból , którego charakteru nawet nie umiem określić .Jakkolwiek ” z innej gliny” jesteśmy to uczciwie ci odradzam podobne zabiegi hm….chyba marketingowe.

    • Wizja pisze:

      Bujaj się mizia . Konsekwentnie wypisujesz pomówienia o człowieku , który z treścią tych pomówień nie ma nic wspólnego . To zwyczajna małość i podłość. Długo starałam się wierzyć,że masz jakieś cholerne – szczere motywy wrednego działania / jeśli takie coś jest możliwe/ ale dochodzę do wniosku ,że „znajomość” z tobą zwyczajnie mnie kompromituje . Kłamiesz o człowieku , którego ja znam najlepiej i nigdy nie zaakceptowałabym w jego / naszym / życiu > spraw ,o które go POMAWIASZ . Nie chce mi się już z tobą gadać.

      • miziaforum pisze:

        NO DOBRA na złagodzenie focha przesyłam 130 kawałków muzy + około 500 fajnych fotek jako tło 😉

        jutro spadam do s….. na czas sesji

        TO NR 1 – The Very Best Of Trance

  9. Navia pisze:

    Hej hej, gdzie jesteś ?? Widziałaś kwiatki ??

Skomentuj

