Słyszycie ?

Toż na Anioł Polski biją dzwony.Nad trawami bez wysiłku przelewa się dźwięk.Niech będzie Chrystus Pochwalony,niech będzie Maria Pozdrowiona.Tego się nie da zapomnieć,gdy jako dziecko potrafiłeś rozkołysać serce dzwonu.I po co zapominać?Sawanna nie stawia takiego warunku.A gdyby stawiała,przecież jej nie podpalę.Spróbuję gdzie indziej.

/ jasne,że przywołałam słowa poety/

Słońce zapytało skromnie,czy maja pamięć jednak nie szwankuje w szczegółach.Czepia się chyba.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Różne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „Słyszycie ?

  1. rudaja pisze:

    Może i dla mnie ta Sawanna byłaby dobrym rozwiązaniem na jakiś czas 🙂

    • Wizja pisze:

      No coś ty! Przecież u ciebie wszystko ambitnie idzie do przodu i wszystko /niewiadome też/ przed tobą. Oj nie czas teraz na sawannę > a już absssolutnie nie TA sawanna.

      • rudaja pisze:

        Może i nie czas, faktycznie weekend w polu mnie uspokoił i obłaskawił hormony i jest już dobrze-bardzo-dobrze 🙂

      • Wizja pisze:

        Rudasko , wszystkie twoje fotki są dowodem ,że bardzo dobrze. Oby jeszcze lepiej a najlepiej ,jak najdłużej .Nie wiem,jak długo będziesz zauroczona mocą twojego jednośladu ale te wakacje powinny „zagnieździć” ci się w pamięci na amen. Mam jakieś przeczucie,że tańcujesz teraz na moście z lin / znasz z filmów/ a po drugiej stronie musi być coś decydującego.

  2. miziaforum pisze:

    witam –
    OTO ODTATECZNE ROZWIAZANIE KWESTII POLSKIEJ W POLSCE

    nie jest to na wyrost powiedziane

    KWOTY JEDNORAZOWE DO ZAPŁATY SĄ W WARUNKACH I DOCHODACH W POLSCE NIE REALNE DO ZAPŁATY !!

    przykład znaqjomy płacił 400 rocznie jednarozowo

    teraz dostał kwit do zapłaty w ciągu 21 dni – bez możliwości rozbicia na raty – kwotę 4000 ZŁ – 1000 %

    DO GÓRY

    PODATEK ZOSTAŁ WPROWADZONY POCICHU DOTYCZY 90 % OBYWATELI

    http://miziaforum.wordpress.com/2012/07/14/od-10-07-2012-wprowadzono-podatek-katastralny-1-wartosci-nieruchomosci-gigantyczne-kwoty-do-zaplaty-juz-sciagane/

    • Wizja pisze:

      Może cię ucieszy wiadomość,że kwestia katastratu dotyczy również ubogiego szałasu,w którym mieszkam – bo mój skrawek sawanny jest trochę większy niż obrus. Na Traska nie głosowałam . Zrobię wszystko żeby przetrwać-choćby na przekór. A jeśli się nie powiedzie- „umrę stojąc”.Teraz zmykaj bo to wciąż jest mój kawałek podłogi.

  3. Navia pisze:

    Fajny masz kapelusz (na awatarku) 🙂

    • Wizja pisze:

      Dziękuję Navia . Sama kapelusz tak dopracowałam – przed zrobieniem fotki i przed przystąpieniem do malowania. Moja wnusia wpadła w zachwyt nad tym kapeluszem i biegała w nim po krzakach .Niewiele z niego zostało.Muszę zajrzeć na twój malowany folwarczek ptasi. Ale potem – teraz na słońce i do roboty.

      • pstro pisze:

        a wnusia ile ma latek? pytałam?

      • Wizja pisze:

        Czy pytałaś ? Nie pomnę .Ma osiem lat i mocno przerośnie moje 164. Już jej niedaleko.I ten płowy warkoczyk…..moja mała,wysmukła lwiczka.Widzisz, dowiedziałas się więcej niż chciałaś.

  4. pstro pisze:

    słyszymy :>

Skomentuj

