Komu nadzieję,komu ?!

Nie oszukujmy się-nie jestem stąd.Prawidłowa diagnoza Najmędrszej:”osoba z nie-wia-do-mo-kąd”.Nie pochodzę też z doliny ani z innego akceptowalnego miejsca.Czy jestem z gwiazd?Nie wydaje mi się.Współdoświadczam ze wszystkim,co dysponuje choćby zalążkiem systemu nerwowego.Mam problemy z językami ludzi i zwierząt.Także z językami Aniołów.Próbuję rozumieć dok-ład-nie.

Nie pamiętam,czy zawsze i wszędzie byłam ską-i-nąd. Sądzę  ,że nie zawsze,odnoszę wrażenie/jak Ewa/,że mogę być eksperymentem.Jej było łatwiej/ciekawiej?/bo miała własnego Adama.Mój Adam poddaje się analizie tylko o świcie, kiedy  serwuje mi kawę,po czym znika.Jestem skazana na samodzielne tropienie sensu i jednoosobowe doznawanie światła. Ale nie zawsze bo bywa taki  jeden,szczególny dzień……..                       

Wiem,że za chwilę pojawi się na sawannie Mały Rybak, który energicznie rozepnie nad ziemią sieć z jasnych promieni. Moc Tego Dziecięcia rozgrzeje letnie serca a gorące może spali.Rozkołysana-jak zorza,sieć będzie wabiła wszystkich,lecz nie każdy wyrwie się  ku  spopielającemu,rozszamotanemu szczęściu. Rybak pokaże nam,jak z pożytkiem spłonąć w ognisku miłości.

Pozwolę się złowić bo znam drugą stronę sieci.Jestem od nie-wia-do-mo-kiedy ale To światło musiałam znać przed zatartym w pamięci początkiem-czyli ,od mojego „zawsze”.Nie różnię się tu od stworzeń sawanny,które wypatrują niecierpliwie i tęsknie,znaku na niebie.Czekają na Małego Rybaka by oddać mu pokłon.Stworzenia nie wiedzą,dlaczego popędzą w stronę światła.Chcą tylko zanurzyć w nim uszczęśliwione głowy.Nie pokonają drabiny do lśniącej-wysoko,zorzy bo wolno im tylko poczuć.Nie mogą zdobywać.

Jestem nie-wia-do-mo-kim ,ale pomknę wraz z innymi i mocno oprę dłonie na pierwszym szczeblu drabiny by zawalczyć o Najwyższą Rację.Wierzę,że spodziewają się mnie.TAM.

Za chwilę rozplecie się zorza.Mały Rybak rozsnuje palcami pierwsze struny sieci a ich muzyka zagarnie serca.Nawet te skąd-i-nąd.Pod spojrzeniem Małej Miłości  zegnie się wszelkie kolano.Trawy upadną,jak skarcone a wiatr polegnie bez słów.

*    *    *

Adamowi-kawa wypadnie z rąk bo nie spodziewa się,nie zakłada,że istotnie,że naprawdę,że KTOŚ przyszedł i w dodatku ,że…..TAK-BARDZO.I właśnie to TAK zda mu się za BARDZO więc zrobi unik przed siecią.-Jeszcze nie dziś! wyjaśni rzeczowo – miałem światłowstręt jako dziecko.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Różne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

36 odpowiedzi na „Komu nadzieję,komu ?!

  1. Rosa pisze:

    Podaje kawę i znika…, a wiesz, że to nienajgorszy układ? Prawie tak samo dobry jak ten, w którym Ty podajesz kawę i znikasz.
    A teraz wyobraź sobie, że podaje kawę i nie znika. To by była znacząca przeszkoda w Twoich planach. O ile oczywiście plany.

  2. Rosa pisze:

    *O ile oczywiście masz plany.

  3. violamalecka pisze:

    Doznałaś światła…
    Jesteś wtajemniczona.
    Niektórym po prostu
    nie jest to pisane.

  4. zenobiusz pisze:

    Życzenia Bożonarodzeniowe Benedykta XVI dla Polaków

    Anioł Pański
    IV Niedziela Adwentu
    23 grudnia 2012

    Drodzy Polacy, bracia i siostry! Już wkrótce duch Bożego Narodzenia przeniknie wasze domy, rodziny, wspólnoty. Połączy was wiara i radość z narodzin Zbawiciela. Każdemu z was, a szczególnie samotnym, chorym, tym, którym w życiu jest trudno, życzę pokoju, ciepła i miłości; wszystkim ducha nadziei, przebaczenia i pojednania. Niech światło płynące z betlejemskiego żłóbka opromienia w tym szczególnym roku – Roku Wiary – całą Polskę, wasze życie i serca. Niech Boże Dziecię wszystkim wam błogosławi.

  5. Elatroska pisze:

    Dotknąć sercem tajemnicy Bozego Narodzenia.To zadanie dla nas pastuszków.
    Na jutrzejsze twoje święto slę ci piękne zyczenia imieninowe! Niech ci się wiedzie niech ci się darzy niech Najwyźszy ci BŁOGOSŁAWI.a ja cię na dokładkę mocno ściskam.No przysuń się blizej co lepiej sięgnę!SERDECZNOSCI KOCHANA DLA CIEBIE-)

  6. mmrr pisze:

    Życzę Ci Wizjo zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia w gronie rodzinki i miłych Ci osób.
    Życze Ci udanego odpoczynku i miłej zabawy.

  7. elatroska pisze:

    Kurcze że też cie zawsze nie ma jak ja jestem:(

    • wizja pisze:

      Już Eluchna – jestem ! Też ściskam cię mocno i niezmiennie życzę bogactwa w komorze /wiesz ,jakiej/ bo koło reszty zakręcisz się z sukcesem .

  8. Caddi pisze:

    Podałem sobie przed chwilą kawę i… nie zniknąłem. Ale może to i dobrze, bo kto by ją chciał wypić o tak wczesnej porze.
    PS. Piękna wizja, Wizjo.Pewien więcej: dająca pole do namysłu i refleksji.

    • Wizja pisze:

      To cudnie,że nie zniknąłeś.Caddi. Tyle,że WY NIGDY NIE ZNIKACIE DLA SAMYCH SIEBIE. Bez urazy-się rozumie.Pomyślności.

  9. Adamaszek pisze:

    Ładnie napisałaś o tym świetle Wizjo. Wszystkiego dobrego dla Ciebie, dużo miłości.

    • Wizja pisze:

      Ale której ,Aduś ?

      • Adamaszek pisze:

        Jak to – której?

      • Wizja pisze:

        Wiesz,tej, w której nie chodzi o ilość .

      • Adamaszek pisze:

        Wiesz Wizju, że nie znam się na ludziach, ale jak myślisz?

      • Wizja pisze:

        Miłość własna jest dość ważna dla reszty uczuciowych i emocjonalnych „ustawek”.Czyż nie?

      • Adamaszek pisze:

        Jasne, wiem, że Twoja miłość własna jest dla Ciebie niesłychanie istotna. Ja też muszę popracować nad swoją, bo może ostatnio odrobinę ją zaniedbałam. Nigdy nie byłaś dla mnie delikatna, wręcz przeciwnie. W związku z tym, życzę Ci Wizjo, żebyś starała się bardziej dla tych, na których naprawdę będzie Ci zależało. Pozdrawiam

      • Wizja pisze:

        Dobre sobie.Aduś,nikt nie podaje mi tak szorstkiej dłoni,jak Ty.Wręcz testosteronowo szorstka.To nic,że rękawiczka delikatna.
        A ja chadzam w azbestowym kombinezonie, słabsze przewodzenie ciepła i stosowny do tego odbiór -akcja i reakcja.

      • Adamaszek pisze:

        Oj Wizjo Wizjo Wizjo kochana:) ależ Ci się gada:)

      • Wizja pisze:

        No widzisz Aduś,jaka jestem sympatyczna.A ty wciąż na etapie „wątpię”.

      • Adamaszek pisze:

        Wizjo, nigdy nie wątpię w ludzi, nie mam powodu. Każdy może mieć czasem gorszy czas w życiu. Twój azbestowy kombinezon też Ci się w końcu znudzi, a może zwyczajnie ugniesz się przed „faktami rzeczywistymi” 🙂

      • Wizja pisze:

        Dawno się pod nimi mocno ugięłam,Aduś.Ale odkształciłam się do pierwotnej/prawie/formy. Jest coś takiego,jak pamięć metalu,kiedyś czytałam Każdy z nas ma jednak „szansę” złamać się czy też przerwać ciągłość….ale wtedy żadna pamięć nie pomoże.

      • Adamaszek pisze:

        Oby Bóg dał, abyśmy się doczekali, Wizju:)

    • Wizja pisze:

      Bój się B….., Aduś. Doczekać mojego złamania ? Ależ to śmierć pewna na sawannie. Ty chyba nie lubisz spieszczenia „Aduś”.Przyznaj się a natychmiast zaaprzestanę.

  10. MrsDalloway pisze:

    Dzień dobry Wizjo:) w stolicy Dolnego Śląska słońce, zatem wysyłam promieniste uśmiechy:))

  11. MrsDalloway pisze:

    a wiesz składam na aparat i nadzieje płonną mam, że spełnię marzenie. Bo wizje mam ,tylko brak sprzętu mi dokucza.

    • Wizja pisze:

      Missy, ja mam aparat za 350 pln i nadrabiam jego prostotę – nadbujnością twórczą własną.Pójdź dziewczę chwilowo w moje ślady bo ,hm…płodność nie zależy od….czegoś tam tylko od …czegoś innego.Tak mówią.

      • MrsDalloway pisze:

        Wizjo ileż bym dała, by ktoś wdrożył mnie do tych odczynników, utrwalaczy, bo mam taki stary aparat z dobrym obiektywem, żebym sama mogła wywoływać swoje male dziełka.
        Wiem co masz na myśli. Lubie te bliskie kadry, detale, a do tego przydałby sie nieco lepszy sprzęt z lampą proszę ja Ciebie.
        Nadbujnośc mi się podoba:)))

      • Wizja pisze:

        Rozumiem cię bardzo dobrze.Mój ojciec bawił się latami tymi roztworami czy odczynnikami, brałam w tym udział.Teraz jednak porywam się na tyle spraw równocześnie,że wystarcza czasu już tylko na cyfrówkę.

Skomentuj

