dopóki trwamy….

Podnieś rękę – Boże Dziecię, zachowaj Ojczyznę miłą………

Ten wpis został opublikowany w kategorii Różne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

46 odpowiedzi na „dopóki trwamy….

  1. Elatroska pisze:

    Bez Opatrzności Bożej dla mnie nic nie miałoby sęsu.

  2. Bez Boga – ani do proga!
    Wszelkiego dobra, Wizjo.
    Kacio

  3. Angie pisze:

    Wesołych , Zdrowych i Spokojnych Świąt Tobie Wizjo i Twym Bliskim! 🙂

  4. Navia pisze:

    Witaj Wizjo. Bardzo się cieszę, że udało Ci się mnie odwiedzić 🙂
    Serdeczności Świąteczne Ci życzę, dużo ciepła (od serca) i niech Muza Poetów i Pisarzy nigdy Cię nie opuszcza.

  5. Rosa pisze:

    Hej Wesołych Świąt Wam Wszystkim, bez wyjątku 🙂

    • Wizja pisze:

      Rosa, Adam kiedyś powiedział,ze tak krawiec kraje,jak mu staje./ empatia,chyba ?!/.Więc mogłaś się bardziej wyszczegółowić.No.

      • Rosa pisze:

        Kiedy właśnie nie mogłam. Nie chciałam nikogo pominąć, a pamięć już nie ta 🙂

  6. Adam pisze:

    Trwać? – to zbyt mało aby żyć.
    Żyj Wizjo!

    • Wizja pisze:

      Obawiasz się Adam,że za „słabo” żyję ? Chchcholera! Możesz mieć rację-zważywszy,że jestem z natury zachłanna.

      • Adam pisze:

        A kto nie jest?
        Są tylko tacy, co dla pozoru starają się to ukryć, a chowanie się przed sobą? – no cóż…
        Czasem pomaga odpocząć do jutra.

        a jutro, trzeba znów iść na całość!

      • Wizja pisze:

        Tak,tak Adamie.Jutro! Dzisiaj nie ,trzeba się odrobinę w ciszy uchować .

  7. MrsDalloway pisze:

    Droga Wizjo, ze wstydem i ja przyznaje się do spóźnienia. Niemniej uważam, że życzenia błogostanu i wszechogarniającej miłości zawsze są aktualne. Nic się nie stało, nasza wzajemna życzliwość nadal trwa:)) Serdeczności!

    • Wizja pisze:

      Cześć Missy.Mam pytanie nie całkiem w porę ale ciekawa jestem twojej opinii. Czy uważasz,że taka ze mnie „pindzia”, która chodzi po blogach i chce innych /dorosłych/ nawracać i ulepszać?Usłyszałam taką opinię i trochę się zacukałam….hm.Bo,jeśli tak mnie odbierają to….Wizjo OPUŚĆ TO MIEJSCE BEZ ZBĘDNEJ ZWŁOKI!

      • MrsDalloway pisze:

        Wizjo, nie powinnaś mnie o to pytać, bo znasz moją odpowiedź, Doskonale wiesz,co myślę o Tobie, dałam temu wyraz wiele razy. Przyznaje,że taka opinia odebrała mi głos. Niezwykle cenie sobie Twoje komentarze. I szczerze mówiąc guzik mnie obchodzi co kto o tym myśli. Przywykłam już chyba do tego, że ta blogowa rzeczywistość nie jest ani lepsza, ani gorsza od tego co dzieje się realnie. Te wszystkie gierki są żałosne. Dlatego nie dotykam tych kwestii. Znajduje tu u Ciebie wytchnienie i spokój. Gdybyś zniknęła byłaby to niepowetowana strata. Jest tutaj kilkoro ludzi, którym się wydaje , że są bogami od prawdy, wprowadzają zamieszanie i mącą w czystej wodzie. Wybij sobie proszę z głowy niecne pomysły ucieczki stąd. Nigdy nie spotkałam się ze złym zdaniem na Twój temat. A gdyby ktokolwiek zechciał wypowiadać się na mój temat pisząc paszkwile – mam to w poważaniu. Droga Wizjo! Zaiste Bądź zawsze!!!!

      • Wizja pisze:

        DearD: zadałaś sobie nieco trudu żeby mnie „pocieszyć” > a ja bardzo cenię sobie rzetelność / chociaż mnie samej daleko do tego/ więc doceniam i dziękuję.Miałam wczoraj taki dziwny wieczór,że komputer wpuszczał mnie do wszystkich zaniedbanych bloggerów.Może prze-aktywizowałam się tu i tam niepotrzebnie. Dzięki,Missy.

      • Caddi pisze:

        Pytanie skierowane do MrsDalloway, ale wtrącę swoje trzy grosze: używający przywołanego przez Ciebie komplementu nie kontroluje tego, co pisze. Najpierw przychodzi do Ciebie i łasi się, a później pindzią wali między oczy.
        Jak dla mnie, posługiwanie się epitetem i wulgaryzmem dowodzi braku argumentów, pomijam już fakt uderzającego w takim zachowaniu chamstwa.

      • Wizja pisze:

        No cóż, wydawało mi się Caddi, że bywałeś chętnie na Jego blogu > coś się musiało wydarzyć Po-Nad-To ,że zmieniłeś lokal. Strzelam opinią ,że nasz Kacio rozwijał się /dojrzewał/ nieharmonijnie ,jak to się często/chociaż nie zawsze/ zdarza ambitnym samoukom. On doskonale rozumie-a przynajmniej czuje,że chwilami włącza mu się taka abnegacja kulturowa >można to też nazwać dekadencką pepitką.Chciałby połączyć chropawość klasy z pewną erudycją i uzyskać KATONOWĄ AKADEMIĘ KLASY. Eech, każdy tu-krotko mówiąc, odlatuje po swojemu.

  8. Elatroska pisze:

    Wizjo co też chodzi ci po głowie w ten świateczny czas? Głowa do gory pierś do przodu i tak trzymaj!A spróbuj ino zmienić postawę!

    • Wizja pisze:

      Jak Ty prosto i skutecznie przemawiasz do rozumu ,Elkaio.Podniosę i wypnę.Dziękuję. Miłego przed-noworocza i ODPOWIEDNICH obrotów.

      • elatroska pisze:

        Dziś zrobiłam sobie wolne od interesu bo po swietach i tak tam pewnie nikt by nie zagladał.jutro już normalnie:)

      • Wizja pisze:

        Bardzo słusznie! Czy dajesz w piątki obniżkę o ileś-tam % ? W moim zaprzyjaźnionym „interesie” tak robią. Zastanawiam się,czy w takim układzie warto w ogóle otwierać w piątek po świętach. No,chyba,że ktoś poluje na nietypowe cudo na bal sylwestrowy.

    • elatroska pisze:

      Nie nie mam obniżki co tydzień ale zawsze po 20 przez trzy dni mam -50%

      • Wizja pisze:

        Ela, przerabiałam ponad cztery lata moją własną „imprezę” >więc wiem, ile to wymaga przytomności umysłu.Mnie jej chyba zabrakło albo też nie musiałam „za wszelką cenę” się tym zajmować. Ty raczej sensowniej stąpasz po ziemi ,więc UDA SIĘ.

  9. MrsDalloway pisze:

    Toż to polowanie juz sie zaczeło, dlatego nosa nie wyściubiam z domu

    • Wizja pisze:

      Ja nie opuszczam komory bo chcę prze nowym rokiem posegregować dobytek- nabyty i dobytek z nie-wia-do-mo-kąd.Martwy i żywy. No i przypętało się 2-ch Pinokiów-wyobraź sobie DearD.Myślę,jak dokonać rozśrodkowania.Przy moim złotym sercu to będzie zadanie nad wyraz….Może bardziej harmonijnego ustawię w szałasie, a ccco!

  10. Wizjo, nie masz wrażenia, że Caddy i ta pindzia wcinają się między nas, jak nie przymierzając majtki w tyłek? Zazdrość? Przecież my się lubimy – i Ty i ja – pomimo uszczypliwości.

    • Wizja pisze:

      Kacio,uwielbiam twoją troskę > ale JESTEŚMY TAK BLISKO,że nawet żyletka nie wetnie się pomiędzy. Pppo maluchu!Albo po dwa.

      • Wizja pisze:

        Chchch…! Nadążasz? O czym to myśmy przed chwilą…..Acha, jasne,że SIĘ LUBIĘ i cieszę się,że Ty Radujesz Się Sobą.To jeszcze po maluchu.Nno,tylko bez szczypania,to jeszcze „nie jest okoliczność”.

  11. Ja ze szklanki walę. I ostrzegam – żadnej zapitki, a na zagrychę cebula, słonina i chleb.

  12. Bo młodsza jesteś… W Twoim wieku zapijałem gorzałę piwem.

    • Wizja pisze:

      Jasne,że młodsza – przynajmniej bystrym okiem i gibkim…..ee,gibką resztą. Nie masz szans u wizji pachnącej całym światem bo zalatujesz jednostajną gamą .

      • Wizja pisze:

        Rany,ty masz ze sześć tuzinów lat, jeśli mnie / na awatarku w końcu/ uważasz za młodszą.To nic,dzisiaj akceptuję wszystko i gadam,co mi sie podoba.Jutro też tak bedę.

  13. No co Ty? Sądziłaś, że będę Cię uwodził? Aż tak to znowu Cię nie lubię.

  14. Ja się szybko nudzę. Dobranoc.

  15. MrsDalloway pisze:

    O matko, ależ Ty masz cierpliwość Wizjo.

  16. MrsDalloway pisze:

    Droga Wizjo jakież to żałosne:), tyleż mnie tematów i spraw tego świata zajmuje, tyleż pięknej brzydoty wokół i pięknego piękna, żem nie doczytała o nowym przydomku swoim. To dziwne, że aż tak bardzo zajmuje kogoś moja osoba:))

Skomentuj

