Sen przed świtem.

….# [_]…[_]…[_] #…

…/.\./.\./.\……….?!

…/./././././.\…?

…-,-,-,-,-,/——–/—————-/————————–/  ?!

/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/………………………………???????

/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-……………………………………………….= = = = =

_________________________,______________’___________—-________–

Ten wpis został opublikowany w kategorii Różne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „Sen przed świtem.

  1. elatroska pisze:

    No w końcu się obudziłaś!!!!Witam cię bardzo serdecznie:)

    • Wizja pisze:

      /-/-/……………./-/-/-……………….hy ?Ty jesteś prawdziwa,Eluś ? Nikt mi Jeszcze kawy nie tego…..

      • elatroska pisze:

        Ja z krwi i kości jestem!!}}}Cieszę się że jesteś.

      • Wizja pisze:

        Niooo…też Cię lubię bo też jestem głównie z krwi i kości . A szczególnie mam chyba nadmiar kości i wszystkie ciężkie / skutek długiego bezruchu/.

  2. violamalecka pisze:

    Dobry wieczór Wizjo…
    :-)))))))))))))))))))))))))))

  3. Wizja pisze:

    Zajrzę „na dniach”. Wierzę,że zmiany w należytym kierunku i porządku. Awatarek -jakby ,potwierdza twoje słowa.

  4. pstro pisze:

    no! wreŚcie jesteś :)fajoSko

Skomentuj

