bez konsekwencji

Znowu  odchodzisz ? Tak ,znowu  odchodzę.Ale  pomyśl ,ile razy  już odchodziłaś ?  Noo , kilkanaście..? Więc  po  co  tak  mówić ,bez dalszych  konsekwencji ? Ale  zauważ , że wracam  coraz  później . Prawda – lecz  wracasz . Otóż  informuję , że coraz  mocniej  postanawiam  nie  wracać. Też  mi  moc , jeśli  wystarczy  jej  na miesiąc czy  pół  roku..! Nie chcę  ci  sprawiać  zawodu , pracuję  nad  sobą . To  kiedy  teraz  mogę  się  ciebie  spodziewać?  Nieprędko , da Bóg ,że wcale. Ale  to  jest  twoja  wyłączna  obsesja, która  nie  ma  nic  wspólnego  ze mną , z moim  stosunkiem  do  ciebie. Jaaasne , biorę moją  obsesję  do  plecaka  i  oddalam  się. Do  kiedy ? Za którymś  razem  będzie tu  już  pusto . Tym  lepiej , samodzielne  podejmowanie  decyzji  jakoś  mi  nie  wychodzi . Więc  jeszcze  się  zastanów ,mnie nie  przeszkadzasz ! Sobie  samej  przeszkadzam w  tym  chybionym  duecie. Ja  sobie  poradzę , jak zawsze, kiedy  cię  nie  ma. To prawda ,twoja  siła  zdecydowanie  przeważa , można  rzec – mocarność . To  spadaj ! Spadam  bezzwłocznie . Więc  kiedy  wrócisz ? Jeśli  wyrabiam  coraz  dłuższe  przerwy  to może za dekadę ..?To  nie zdążymy  się  już  zobaczyć . Że co, bo wcześniej  umrę ? Raczej  mnie już  nie będzie. Miło  słyszeć ,trapi  cię  choroba, o której  nie  wiedziałam ? Wyspowiadaj  się  z  tych  słów. Nie będę  tu  czekać bo  spełnię  wreszcie  swoje  marzenie. Które ? Nie twoja sprawa. To  narka , niech  zieleń  będzie  z tobą .

Ten wpis został opublikowany w kategorii Różne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

16 odpowiedzi na „bez konsekwencji

  1. Navia pisze:

    Kochana Wizjo, wspaniałych Świąt i magicznego Nowego Roku 🙂 Niech wizje i weny twórcze zawsze będą z Tobą a lekkość pióra niech nigdy Cię nie opuszcza 🙂 Serdecznie pozdrawiam, niech Moc będzie z Tobą 🙂

  2. Rosa pisze:

    :))) no no no no no no no… tylko spokój może nas uratować 😉

    • Wizja pisze:

      Możliwe ale nie pod mój adres te słowa. Miło widzieć Rosę – po niekończącej się przerwie w dostawie prądu.

    • MrsDalloway pisze:

      Naprawdę miło Cię „widzieć”
      Kurcze, jak to dziwnie brzmi z powodu tej wirtualnej rzeczywistości
      Uśmiechy życzliwości ślę!

  3. MrsDalloway pisze:

    Bez Wizji nie ma wizji( uśmiech)
    Absolutnego, bezgranicznego piękna Cię wszechograniającego!!
    I bądź mi tu zawsze. No!

    • Wizja pisze:

      DearD > też Ci życzę , żeby cię ogarnęło – wszystko ,co jeszcze nie zdążyło . To znaczy > będzie piękniej niż było bo wszystko ,co najciekawsze …………..wciąż przed .

      • Wizja pisze:

        Ale….niczego nie gwarantuję ,jak to wizja .

      • MrsDalloway pisze:

        Skutkiem Twoich życzeń z entuzjazmem patrzę w przyszłość.
        Pięknie się uśmiecham i skłaniam czapką moją ( a muszę powiedzieć, że jest nad wyraz urokliwa:)) – taka typowa rosyjska uszatka:))) aż do trotuaru

  4. Wizja pisze:

    Takie czapki są najlepsze , szkoda ,że mnie w nich ” niedotwarzy „. Ja również patrzę uważnie przed siebie – bardziej z ciekawością niż entuzjazmem . Ale Ty nie bierz ze mnie przykładu i ciekawość okraszaj entuzjazmem.

  5. elatroska pisze:

    Wizjo dla ciebie pełnych ciepła swiąt ci życzę:)

    • Wizja pisze:

      Hej ,Eluś ,dobrze,że się odzywasz > znaczy wszystko „po porządku” . Również przyjemności świątecznych dla ciebie .

  6. odarty pisze:

    Znowu przychodzę 😉 Przychodzę i odchodzę, bo tak naprawdę niczego nie postanawiam… i czy to jest dobre czy złe? Nie szukam takiej odpowiedzi.

    • Wizja pisze:

      Fajnie ,że wpadasz – szkoda że nie istniejesz . Pomimo wszystko życzę ci trwania we wszelkich możliwych stanach i formach . Widzisz , jestem dzisiaj niedobra ,jak ocet z półek w wiadomych latach.

      • odarty pisze:

        Nie wiem czy istnieję, bo jak nie jestem w czyjejś głowie czy sercu to rzeczywiscie jest tak jakbym nie istniał 😉

Skomentuj

